Kampanja »Stiske iz omaric«: Novartis in UNICEF Slovenija združujeta moči za duševno zdravje mladostnikov

Kampanja »Stiske iz omaric«: Novartis in UNICEF Slovenija združujeta moči za duševno zdravje mladostnikov

Kampanja ob svetovnem dnevu duševnega zdravja je del dolgoročnega projekta »Kako se počutiš?«, v katerem UNICEF Slovenija naslavlja področje duševnega zdravja otrok in mladostnikov. Novartis v Sloveniji je kampanjo UNICEF-a Stiske iz omaric podprl z namenom spodbujanja pogovora o duševnih stiskah mladih. Novartis si prizadeva za dobrobit svojih zaposlenih in se osredotoča na duševno zdravje, kar se kaže tudi v številnih aktivnostih in orodjih, ki podpirajo dobro počutje zaposlenih. Duševno zdravje na delovnem mestu je tudi osrednja tema ob svetovnem dnevu duševnega zdravja v tem letu.

Kampanja Stiske iz omaric vključuje razstavo 90 šolskih omaric z anonimnimi zgodbami otrok na Trgu republike v Ljubljani, kar opozarja na porast duševnih stisk med otroki in mladostniki. Te zgodbe so UNICEF-u Slovenija zaupali otroci, mladostniki, psihologi in terapevti. Kampanjo je podprl tudi umetnik Evgen Čopi Gorišek. Novartis je v okviru sodelovanja z UNICEF-om še dodatno poudaril pomen duševnega zdravja ne le med zaposlenimi, temveč tudi med mladostniki, s ciljem normalizacije pogovorov o duševnih stiskah.

Uredništvo

Dolžina: 0 minutno branje
Objavljeno: 09. Oct. 2024