KOLUMNA - Kako pa vi merite srčni utrip ugleda blagovne znamke?

KOLUMNA - Kako pa vi merite srčni utrip ugleda blagovne znamke?

Upam, da niste v mirovanju (in vam ne primanjkuje delovne sile)

Blagovna znamka – ali ste sami z njo ali z ekipo zmagovalcev – utripa vsak dan. Verjamem, da podjetniki v Sloveniji uspevajo skrbeti zase, za svoje bližnje in za tiste nekoliko manj bližnje, medtem ko pri javnosti, informacijski in medijski, tisto, ki ni nujna, raje puščajo v predalu. Zakaj bi sploh morali vedeti kaj več o njej in zakaj bi morali drugi vedeti o njih? Pustite nas, da ustvarjamo nove priložnosti, saj rastemo hitreje, kot se zavedamo. Takšnih debat je bilo v preteklih letih nešteto. Ne pišite nam, ne kličite nas, pustite nam mir.

Tatjana Novak
Pogosto slišimo, da predstavljamo strošek, redko pa, da smo priložnost. Kljub temu mi ljudje, ki živijo v moji bližini, še vedno pravijo: »Tatjana, še vedno ne vem, kaj dela Press Clipping,« in v isti sapi dodajo, da vse vedo, obvladajo, razumejo, se razvijajo, planirajo in strateško upravljajo. In od nas ne potrebujejo ničesar. »Ok, dihaj,« si rečem. Navsezadnje je minilo samo 25 let, odkar je eden od zaposlenih raje odšel delat na banko, ker je njegov oče poznal banko, dejavnosti Press Clippinga pa še ni slišal...

»A veste, da sem leta 1994 odšla v Zürich, kjer mi je lastnik 100 let starega podjetja, ki se je ukvarjalo s spremljanjem medijev, predstavil njihovo podjetje, ki je bilo locirano v dveh enormno velikih vilah v centru mesta, tako, da je imel zame rezerviran ves dan? Danes bi to bilo skoraj tako, kot če bi me Richard Brandson povabil v njegov avion, samo zato, da dobim vizijo kako bi to »delovalo« v Sloveniji.« 

Takrat, v dvajsetem stoletju …

Takrat, v dvajsetem stoletju, je skoraj vsak direktor poznal našo ponudbo. Danes pa imam občutek, kot da sem spet na začetku svoje poslovne poti, ki je veliko bolj kaotična. Vsak dan se soočamo z informacijskim cunamijem. Dragi moj Houston, nimamo problema, imamo izziv! Vsaka generacija prinaša napredek v znanju in veščinah, zato z veseljem pričakujem vsak nov napredek.

Največjo dodano vrednost Press Clippinga predstavljajo naši naročniki. Govorim o tistih, ki so znani po vsem svetu, v državi, celo v moji vasi. Govorim tudi o tistih, o katerih še nihče ni slišal, a glede na to, da smo del njihovih komunikacijskih strategij, bodo kmalu postali znani, ljudje si bodo želeli sodelovati z njimi, biti ob njih, biti del njihove zgodbe. Še vedno ne dojemam, kako mi je uspešen podjetnik čestital, češ da resnično sodelujemo z vsemi političnimi strankami ... in da vemo, kako se to počne. »Ne, ljubi bog ne, ne delamo«, saj nas enostavno ne rabijo. Imajo dovolj lastnega znanja in zanje smo nepotreben strošek.

Vsaka rešitev daje rezultat. Merljiv. Usmerjen k cilju

Naši naročniki so tisti, ki jih vidite vsak dan, z njimi živite, jih občudujete in se nad njimi navdušujete. Priznam, da je prav vsak od njih – pa tudi vsi skupaj – moja inspiracija. Največja vrednost našega dela je, ko se kot ekipa lahko učimo od svojih kupcev. Ko delujemo lokalno, regionalno in globalno, kjer ne glede na dejavnosti dobivamo dnevne priložnosti za razvoj novih storitev, ko dejansko vsak dan živimo v ustvarjanju add value services

In vsaka rešitev daje rezultat. Merljiv. Usmerjen k cilju. Vsaka poslovna pot, ki jo soustvarjamo z našim znanjem, vodi k uspehu. To je naše poslanstvo pri Press Clippingu, pri Transportu informacij in pri Zavodu Infohub Maribor. In tukaj smo za vas – za tiste, ki nas že poznate, in za tiste, ki nas še boste spoznali. Tega se res veselim!

Graf prikazuje, koliko se je v letu 2024 v slovenski medijski krajini (2532 vseh medijskih in informacijskih virov v Sloveniji) govorilo, pisalo, diskutiralo o UGLEDU BLAGOVNIH ZNAMK. Kaj pravite? Bijemo enakomerno in brez nepravilnosti? Koliko teh objav je sploh doseglo vas, da ste si ustvarili kritično razmišljanje na osnovi podatkov?


AVTOR: Tatjana Novak (direktorica Press Clippinga in Zavoda infohub Maribor)

Dolžina: 3 minutno branje
Objavljeno: 28. Nov. 2024