MM HITRICE

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Jasmin Alić o rasti na LinkedInu na Dnevu_d

Jasmin Alić, eden od največjih strokovnjakov za rast na LinkedInu v regiji, 13. marca 2025 prihaja na Dan_d. Udeležencem bo predstavil natanko to, kar se od njega pričakuje – kako privabiti uporabnike in zgraditi močno blagovno znamko na LinkedInu. Z njimi bo delil tudi, kako psihologija in pisanje privabljata potencialne stranke na LinkedInu, na sproščen način predstavil resno platformo in spremenil način, kako razmišljate o vsaki besedi, ki jo boste napisali na spletu.

Na SOF prihaja Alex Turtschan ...

»Ko se tehnologija, vedenje potrošnikov in inovacije združijo v veliki um, ki pripada Alexu Turtschanu, dobimo strateškega arhitekta digitalne preobrazbe, ki kot direktor inovacij pri nemškem velikanu Mediaplus Group nenehno raziskuje, kako novi trendi oblikujejo prihodnost oglaševanja in medijev,« pravijo organizatorji Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo 15. in 16. maja. V Magazinu Grando v Portorožu bo predstavil ključne trende v tehnologiji, vedenju potrošnikov in kulturi, ki bodo oblikovali oglaševalsko panogo v prihodnjih letih.

... v Rovinj pa robotka Sophia

Enajsta različica festivala Dnevi komunikacij bo v Rovinju od 15. do 18. maja 2025. Organizatorji že najavljajo prve goste in govorce. Na glavni festivalski oder bosta med drugim stopila robotka Sophia, najbolj znana humanoidna umetna inteligenca, in Fernando Machado, najbolj inovativni vodja marketinga na svetu po izboru Business Insiderja, ki je osvojil več kot dvesto kanskih levov.

Razširite svoje znanje in pridobite mednarodno priznan certifikat

Od 20. marca do 1. aprila 2025 bo v okviru IAB Slovenija potekal program DIMAQ, ki vključuje 12 področij digitalnega marketinga in dve spletni praktični delavnici. DIMAQ koristi vsem, ki tako ali drugače delujete ali sodelujete z ustvarjalci v marketingu, pomaga vam razumeti celotno digitalno okolje in specifične značilnosti posameznih kanalov, ciljev, metrik in logiko delovanja posamezne platforme, z njim pa boste razširili svoje znanje in si pridobili mednarodno priznan certifikat digitalnega marketinga DIMAQ in mednarodno priznan naziv DIMAQ strokovnjak digitalnega marketinga.

Za prijave do 21. februarja 2025 velja 25-odstotni popust, člani IAB Slovenija pri tem lahko uveljavljajo še dodaten popust.

Družba Petrol in Smučarska zveza Slovenije znova združili moči

Družba Petrol in Smučarska zveza Slovenije sta na prvi februarski dan že četrtič zagnali skupno dobrodelno akcijo »Smučarski centi«. Dobrodelni akciji, namenjeni podpori mladim smučarskim upom, se je tudi tokrat z donacijo pridružil Mastercard Slovenija, v njej pa lahko sodelujejo vse Petrolove stranke. Potekala bo do 16. marca 2025.

Answear zaključil leto 2024 z veliko rastjo spletne prodaje

Spletna trgovina Answear je povzela preliminarne prodajne rezultate za zadnje četrtletje leta 2024. Začetna spletna prodaja je znašala 129,8 milijona evrov, kar predstavlja 23,6-odstotno rast na letni ravni. Po drugi strani pa je spletna prodaja za vseh 12 mesecev leta 2024 dosegla 361,2 milijona evrov, kar je 19,8-odstotno povečanje v primerjavi s preteklim letom. Dobri prodajni rezultati so po njihovem mnenju med drugim posledica uspešne jesensko-zimske kolekcije za leto 2024 ter druge izvedbe Answear imidž kampanje s premijskimi blagovnimi znamkami.

Izdelki, ki so jih izbrale mame

Prejšnji teden so na slovesni prireditvi podelili pečate »Izbrale mame«. Gre za oznako, ki temelji na raziskavi zadovoljstva slovenskih mam z uporabo izdelkov in storitev na našem trgu. V njej je sodelovalo 1000 slovenskih mam, ki so izbrale naslednje izdelke: Aptamil (kategorija adaptirano mleko v prahu), Ponti (balzamični kis), Müller (drogerijski trgovci), Monini (ekstra deviško oljčno olje), Radenska (mineralna negazirana voda), Podravka (pasiran paradižnik), Activia (probiotični jogurti), Zlato polje (riž), Baby center (spletne otroške trgovine in trgovci z otroškim programom), Odlično (suho sadje in oreščki), Planika (sveže nehomogenizirano mleko), Manner (napolitanke), Kik (tekstilni diskontni trgovci) in Philips Avent (tolažilne dude).

Hostel Celica zmagovalec odličnosti za Slovenijo po mnenju popotnikov Hostelworlda

Vodilni svetovni ponudnik mladinskih nastanitev in družabnih potovanj je razkril zmagovalce svojega letnega ocenjevanja, dobitnike nagrade HOSCAR za leto 2025. Gre za edino potovalno nagrado, ki posebej priznava odličnost v hostelskem sektorju, njen slovenski prejemnik pa je Hostel Celica, ki ga upravlja Javni zavod Ljubljanski grad. »Nagrada HOSCAR potrjuje pravilno delo in usmerjenost zgodbe ter koncepta Hostla Celica, ki je živahen hostel z umetniškim pridihom. Če so nekoč zidovi vojaškega zapora razdvajali, dandanes družijo popotnike z vsega sveta v pozitivnem in mladostnem vzdušju,« pravijo.

StaroMODNI besednjak

Razstava »Od korzeta do žaketa. Oblačilni videz Ljubljančanov, 1850 - 1950«, ki je od otvoritve pritegnila številne obiskovalce, se počasi zaključuje (na ogled bo še do 23. februarja 2025). Zaključili jo bodo s posebnim dogodkom 22. februarja, na katerem bodo udeleženci lahko spoznali priznano slovensko modno oblikovalko Mojco Makuc. Ob razstavi je izšel tudi StaroMODNI besednjak, leksikon pojmov iz sveta oblačilne mode, oblačil in oblačilnih dodatkov na podlagi zbirke Mestnega muzeja Ljubljana. Na 128 straneh se zvrstijo znani in manj znani izrazi za vsakdanja in praznična oblačila, pa tudi splošni pojmi iz oblačilne mode in kulture.

Novosti založbe Umco

V založbi Umco so izdali štiri nove knjige. Bralci lahko izbirajo med knjigami Belina Sylvaina Tessona (avtorja uspešnic Na črnih poteh in Snežni leopard), Določeno: Veda o življenju brez svobodne volje Roberta M. Sapolskyja, Biti človek: Kako so lastnosti našega telesa oblikovale svetovno zgodovino Lewisa Dartnella in Velikost: Kako pojasnjuje svet Vaclava Smila.

Izbranci so si že lahko ogledali prvi del druge sezone serije Skrito v raju

Na POP TV so pripravili dogodek, na katerem so si člani ekipe, igralci, novinarji in izbrani gostje ekskluzivno ogledali prvi del druge sezone serije Skrito v raju. »Z drugo sezono želimo preseči to, kar smo dosegli s prvo. Druga sezona bo še boljša, s še več energije in močno zgodbo. Kar malo metuljčkov čutimo ob začetku predvajanja novih epizod,« je povedala Stella Litou, izvršna direktorica Pro Plusa.

Riba, raca, rak je nazaj

Jutri se z novo sezono na Planet vrača priljubljena oddaja Riba, raca, rak, kjer vsak teden nova peterica znanih Slovencev združuje kulinarične moči, prijateljske vezi in kuharsko tekmovalnost. V prvi peterici bodo kuhali Katarina Mala, Nika Čukur, Natalija Verboten, Matevž Derenda in Dominik Bagola.

Nova razvedrilna oddaja Japajade šov na Televiziji Slovenija

V petek, 21. februarja 2025, bo na Televiziji Slovenija na sporedu nova razvedrilna oddaja Japajade šov. Oddaja nastaja v koprodukciji RTV Slovenija in produkcijske hiše Cut Production, izbrane preko javnega razpisa, njena voditelja pa bosta Lucija Vrankar in Dejan Vunjak.

Foto: Saša Hess

Na VOYO slavijo slovenske filme

Ob Prešernovem dnevu so na VOYO v svojo knjižnico dodajali še en vrhunski domači film. Gre za film Vzornik ustvarjalca Nejca Gazvode, ki gledalce popelje v osnovno šolo tik po koncu epidemije, ko nič več ni tako, kot je bilo. Če iščete ideje za slovenski filmski večer, si lahko pogledate tudi filme Gepack, Šepet metulja, Odrešitev za začetnike, Pod njenim oknom, Orkester, Čefurji raus, Gremo mi po svoje, Pr'Hostar, Šiška Deluxe in še kaj.

VIR: MM

Dolžina: 6 minutno branje
Objavljeno: 10. Feb. 2025