Darilna kartica BTC City: Uresniči vse želje

Darilna kartica BTC City: Uresniči vse želje

Nova oglaševalska akcija za darilne kartice BTC City v ospredje postavlja domiseln in hitro zapomnljiv motiv zlate ribice.

Kratek opis akcije: S seboj nosi sporočilo o praktično neomejeni izbiri, saj si prejemniki lahko v BTC Cityju izberejo točno tisto, kar si v tistem trenutku najbolj želijo ali potrebujejo. »Darilna kartica BTC City je namreč unovčljiva pri več kot 270 ponudnikih v treh središčih in odpira vrata v svet nakupovanja, raziskovanja, zabave in sprostitve. Je mnogo več kot zgolj priročno darilo ali rešitev v zadnjem trenutku, saj vedno uresniči pravo željo – tako, kot bi jo uresničila zlata ribica,« pravijo v BTC City.

Zlata ribica razblinja tudi predsodek o neosebnem darilu, saj z nagovarjanjem različnih interesnih skupin darilnim karticam vdihne osebno noto in jih predstavi kot popolno darilo, ki ustreza različnim interesom in hobijem obdarovancev. Na duhovit način povezuje različne ciljne skupine in sezone ter z različnimi dodatki vedno znova opozarja, da je darilna kartica pravo darilo za vsako priložnost. Opazite jo lahko opremljeno z različnimi dodatki, ki ponazarjajo interese – moda, šport, kulinarika, tehnologija, trajnost in posebne priložnosti, hkrati pa motiv omogoča prilagoditev sezonam, kot so decembrski prazniki, valentinovo, dan žena itd.

Zlato ribico lahko zaslišite tudi na radiu ali zagledate v televizijskem oglasu, kjer zaživi kot animiran lik. Z rojstnodnevno kapico veselo šviga in pleše po vodi, v šaljivem besedilu pa našteje le delček daril, ki si jih obdarovanci lahko izberejo z darilno kartico BTC City – od prstana, rož in novega parfuma pa vse do orodja in igrač.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, digiboardi, veleplakati, Tam-Tamovi plakati, tiskani oglasi, video animacije, znamčenje območja BTC City, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna stran BTC City in spletna trgovina BTC City Shop

Idejna zasnova kampanje: Aritmija

Predstavnice naročnika: Brigita Švigelj, Janja Furjan in Polja Pretnar

Agencija: Aritmija

Direktorica naročnika v agenciji in vodja projekta: Petra Radinović

Kreativni direktor in tekstopisec: Sašo Petek

Umetniška direktorica: Ana Kosi

Oblikovalci: Ana Kosi, Andrej Ferš in Laura Pintarič

Video animacije: Andrej Ferš

3D-animacija: DAT VFX

Medijska agencija: iPROM in AM Komunikacije

Družbena omrežja: Formitas

Začetek akcije: april 2025

VIR: MM

Dolžina: 1 minutno branje
Objavljeno: 05. May. 2025