Paloma: Tako močan, a tako nežen

Paloma: Tako močan, a tako nežen

Futura DDB in Paloma sta združili moči pri kampanji »Tako močan, a tako nežen« za novo generacijo izdelkov, ki združujejo dve na videz nasprotujoči si lastnosti: moč in nežnost.

Kratek opis kampanje: V središče zgodbe so ustvarjalci postavili dva ključna junaka: Sumisana in belega puhastega mačka. Z njima želi Paloma kupcem sporočiti, da so njihovi izdelki danes boljši kot kadar koli prej – močni, a obenem nežni. Sumisan predstavlja moč izdelkov, maček pa simbolizira mehkobo papirja Paloma. Vse zaokroža slogan kampanje »Tako močan, a tako nežen«, ki poudarja glavne prednosti nove generacije izdelkov.

Kampanja in njeni ključni elementi so ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence, tudi videooglasi, ki so nastali v sodelovanju s produkcijo Bright Visuals.

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, promocijska gradiva na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Katarína Tokárová, Barbara Petovar in Maša Gujt

Agencija: Futura DDB

Direktorica projekta v agenciji: Tjaša Penko

Vodja projekta: Satin Papež

Kreativna direktorica: Tina Križaj

Tekstopiska: Katarina Ferk

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalka: Daša Žerovnik

Družbena omrežja: Damjana Novak

Produkcijska hiša: Bright Visuals

VIR: MM

Dolžina: 1 minutno branje
Objavljeno: 29. May. 2025