Paloma: Tako močan, a tako nežen
Futura DDB in Paloma sta združili moči pri kampanji »Tako močan, a tako nežen« za novo generacijo izdelkov, ki združujejo dve na videz nasprotujoči si lastnosti: moč in nežnost.
Kratek opis kampanje: V središče zgodbe so ustvarjalci postavili dva ključna junaka: Sumisana in belega puhastega mačka. Z njima želi Paloma kupcem sporočiti, da so njihovi izdelki danes boljši kot kadar koli prej – močni, a obenem nežni. Sumisan predstavlja moč izdelkov, maček pa simbolizira mehkobo papirja Paloma. Vse zaokroža slogan kampanje »Tako močan, a tako nežen«, ki poudarja glavne prednosti nove generacije izdelkov.
Kampanja in njeni ključni elementi so ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence, tudi videooglasi, ki so nastali v sodelovanju s produkcijo Bright Visuals.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, promocijska gradiva na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Katarína Tokárová, Barbara Petovar in Maša Gujt
Agencija: Futura DDB
Direktorica projekta v agenciji: Tjaša Penko
Vodja projekta: Satin Papež
Kreativna direktorica: Tina Križaj
Tekstopiska: Katarina Ferk
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalka: Daša Žerovnik
Družbena omrežja: Damjana Novak
Produkcijska hiša: Bright Visuals
VIR: MM
Dolžina: | 1 minutno branje |
Objavljeno: | 29. May. 2025 |