BalCannes Report: »Prispevaj kretnjo« med najuspešnejšimi projekti v regiji
BalCannes Report: »Prispevaj kretnjo« med najuspešnejšimi projekti v regiji
V letošnjem pregledu najboljših projektov, oglaševalcev in agencij v regiji so tudi slovenski predstavniki – Mastercard z agencijo Povem in projektom »Prispevaj kretnjo« ter agencija Futura DDB.
Objavljeno:
četrtek, 3. Julij, 2025
Eva Peserl
Novinarka Marketing magazina in ustvarjalka vsebin
Veliko nagrado sta osvojila BBDO Zagreb in Zagrebačka pivovara za projekt »Budi hrabar, budi zdrav«. Naziv najboljše agencije vseh petih držav BalCannesa je pripadel agenciji Bruketa&Žinić&Grey, za najboljšega oglaševalca pa je bil razglašen Marodi. Posebno nagrado Editor’s Pick Award, ki jo podeljujejo regionalni strokovni mediji (v žiriji je bila tudi letos Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina) sta osvojila Marodi in agencija Bruketa&Žinić&Grey za projekt »A soup to remember«.
Med najuspešnejše projekte se je uvrstila tudi slovenska pobuda »Prispevaj kretnjo«, in sicer na 6. mesto, ki so jo za Mastercard zasnovali v agenciji Povem. Mastercard je tako na 4. mestu med oglaševalci, agencija Povem pa na 7. mestu med agencijami – tik za še eno slovensko agencijo, Futuro DDB.
Na letošnjem tekmovanju so sodelovali projekti iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije, ki so se »pomerili« v 22-ih kategorijah.
VODILNIH 10 PROJEKTOV V REGIJI
Budi hrabar, budi zdrav | BBDO Zagreb | Zagrebačka pivovara | I. Market Mosaic | Alkoholne pijače
A soup to remember | Bruketa&Žinić&Grey | Marodi | I. Market Mosaic | Hrana
The most important influencers | Leo Burnett Belgrade | A1 Serbia | I. Market Mosaic | Telekomunikacije
Startup Garage | McCann Skopje | Halkbank Skopje | I. Market Mosaic | Finance in zavarovalništvo
Rawino – Crafted by terroir | Studio Sonda | OPG Ravnik | II. Design Mosaic | Embalaža za manjše serije
Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you | Povem | Mastercard | I. Market Mosaic | Finance in zavarovalništvo
Napolitanke uživaj između redova | Imago Ogilvy | Kraš | II. Design Mosaic | Rebranding
INA bolje stati nego zaspati | Imago Ogilvy | INA | I. Market Mosaic | Korporativno komuniciranje
Plazma - Mrvica strpljenja kampanja | Communis Beograd | Bambi | I. Market Mosaic | Hrana
Najvažniji poziv u životu 2024. | Jazavac i Utorak | Hemofarm fondacija | I. Market Mosaic | Zdravje in farmacija
VODILNIH 10 OGLAŠEVALCEV V REGIJI
Marodi
Zagrebačka pivovara
A1 Serbia | Halkbank Skopje
Mastercard
Hemofarm fondacija | INA
Cubo | Kraš | OPG Ravnik
Bambi
Knjaz Miloš
Mercator-S | Radenska | Superbrke
Atlantic Group | Mestna knjižnica Poreč | kompare.hr | Mapei Croatia | Turistična skupnost Novalja