Gorenjska banka podpira, omogoča in uresničuje s hitrim kreditom
Po kampanji ob prenovi vizualne identitete Gorenjska banka v novi podobi predstavlja kampanjo za akcijsko ponudbo hitrega kredita. Pri pripravi komunikacije za slovenski trg je banka sodelovala z Agencijo 101.
Objavljeno:
ponedeljek, 17. November, 2025
Avtor:
Agencija 101
Naročnik:
Gorenjska banka
Kratek opis akcije: »Vsak korak naprej se začne z odločitvijo – naj bo to sanjski dopust, poroka ali uresničitev dolgoletnih želja. Ker pa pomembne odločitve niso vedno lahke, je smo tu mi, ki strankam pomagamo, da do svojega cilja pridejo hitreje in preprosteje,« pravijo v Gorenjski banki. Dodajajo, da s kampanjo sporočajo, da strankam stojijo ob strani na poti do uresničitve želja – načrtujejo, podpirajo in omogočajo, da njihove sanje postanejo resničnost.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje v poslovalnicah, digitalno oglaševanje, PR-vsebine, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan in Tea Vujanović Lorenci
Direktorica projekta: Kaja Gabrijelčič
Vodji projekta v agenciji: Tjaša Vehovec in Maša Ahec
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Tekstopisca: Vita Jordan in Vito Sedej
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Tit Jaklič
Specialist za video: Matic Strgar
Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik
Urednica družbenih omrežij: Neža Klun
Trajanje akcije: od 20. oktobra 2025 do 30. novembra 2025
VIR: MM
| Dolžina: | 1 minutno branje |
| Objavljeno: | 17. Nov. 2025 |