V Great agency (nekdanji Gr8) so zasnovali celostno oglaševalsko akcijo za HoT Mobil, ki odnose in morebiten »perfect match« med potencialno stranko in blagovno znamko predstavi v obliki zmenkarij z nepričakovanim preobratom. Kratek opis akcije: »Medčloveški odnosi niso nikoli bili in nikoli ne bodo preprosti. Iskanje življenjskega partnerja pa predstavlja svojevrsten izziv, ki se ga vsak loti po svoje. Nekateri uporabljajo aplikacije, spet drugi hodijo v klube, določeni se opogumijo in preizkusijo v 'dating' oddajah. A vsem je skupno eno – najti pravega. In prav to dejstvo je bilo del uvida, na katerem smo zgradili kreativno idejo,« pravijo snovalci akcije. V njej predstavijo zmenkarije z nepričakovanim preobratom, kjer vsak kandidat pooseblja eno od ključnih vrednot blagovne znamke. »Vse smo stilsko zavili v zdaj že brezčasni retro pridih in skupaj z režijskimi elementi dodali ščepec oglaševalske svežine,« še povejo.